Ofte stillede spørgsmål
Hvilken valuta er priserne, jeg ser på siden?
Den grundlæggende pris er i DKR og omregnes til andre valutaer.
Jeg har lige afgivet en ordre, hvornår bliver den afsendt?
Vi gør vores bedste for at sende varer så hurtigt som muligt. Venligst tillad 4-7 dages produktionstid, før din ordre afsendes, gennemsnitlige leveringstider er 3-9 dage.
Trackingnumre opdateres 3-5 dage efter, at din ordre er AFSENDT. Hvis du ikke har et trackingnummer efter 7 arbejdsdage, bedes du sende os en e-mail.
Jeg er ikke tilfreds med min ordre, kan den returneres? Hvad hvis der opstår et problem?
Vi tilbyder 100% pengene-tilbage-garanti, hvis produktet er defekt eller beskadiget. Vi giver dig 30 dage til at sende det tilbage til os for fuld refusion. Du skal selv betale for forsendelsen, og når vi har modtaget produktet, refunderer vi det fulde beløb for dit oprindelige køb. Venligst inkluder navn og ordrenummer på de returnerede pakker.
Bemærk venligst: Hvis din pakke er på vej, skal du vente på, at den ankommer, og returnere den, før du modtager en refusion.
Kan jeg annullere min ordre?
Du kan annullere din ordre uden straf! Du skal annullere din ordre, inden den afsendes. Hvis varen allerede er sendt, bedes du bruge vores nemme returordning for at få fuld refusion.
Jeg har indtastet en forkert adresse, hvad gør jeg nu?
Hvis du har stavet forkert eller autofyldt en forkert adresse, skal du blot svare på din ordrebekræftelsesmail og bekræfte. Når du har dobbelttjekket, om den angivne adresse er forkert, bedes du venligst underrette os via e-mail. Hvis den angivne adresse er forkert, kan vi ændre adressen til den korrekte inden for 24 timer. Der gives ingen refusion efter 24 timer ved forkert indsendelse.
Hvor lang tid tager forsendelsen?
Forsendelsestider varierer, da vi sender til hele verden fra forskellige opfyldelsescentre baseret på din placering. Den gennemsnitlige leveringstid er 3-9 hverdage.
Jeg har et spørgsmål, der ikke blev besvaret, kan du hjælpe?
Absolut! Send os venligst en e-mail, så hjælper vi dig gerne på enhver måde, vi kan.
Vi modtager et stort antal e-mails. Hvis du ønsker et hurtigt svar, bedes du vedhæfte dit ordrenummer og beskrive problemet tydeligt. Tak.